0

Kurv

Din indkøbskurv er tom.

Handelsbetingelser

Handel- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger
MiltonWear ApS
CVR-nr.: 39992345
Østre fælledvej 8, 9400 Nørresundby
info@miltonwear.com

Betaling

MiltonWear tager imod VISA-Dankort, alle VISA betalingskort, alle Mastercard betalingskort, samt MobilePay. Betalingen bliver trukket fra betalingskortet, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK (danske kroner) og er inkl. Moms.

MiltonWear benytter godkendt betalingsservice, som krypterer alle kortoplysninger med Secure Socet Layer’s protokol, hvilket betyder at dine oplysninger ikke kan aflæses.

Levering

MiltonWear afsender din pakke samme dag, hvis ordren er indgået inden kl. 11:00 på en hverdag. Under normale omstændigheder vil pakken blive leveret indenfor 1-3 hverdage til din private adresse eller en pakkeshop nær dig.

Bemærk venligst at der i visse tilfælde kan gælde andre leveringstider på bl.a. forudbestillinger mm. og i forbindelse med store handelsdage, såsom Black Friday, Cyber Monday mm.

Reklamationsret

MiltonWear er underlagt købeloven og det er disse regler som gør sig gældende.

Hvis du skal lave en reklamation på en vare, skal du kontakte MiltonWear hvorefter du vil modtage en returlabel.

Returnering

Hos MiltonWear har du 14 dages fortrydelsesret fra du modtager din pakke. Indenfor dette tidsrum kan du sende varen retur og få penge tilbage, hvis varen ikke har været taget i brug eller taget skade. Er de 14 dage overskredet vil pakken automatisk blive sendt retur til kunden uden refundering af købet.

Vi anbefaler at du sender din pakke forsikret, da MiltonWear ikke står til ansvar for uforsikrede pakker. Det er på eget ansvar at sende uden forsikring.

Vedlæg i din pakke en returseddel, hvori du kan skrive ordrenummer og detaljere hvorfor du returnere din vare.

Når vi har modtaget returpakken på vores lager vil behandlingstiden være 7-14 hverdage.
Returadresse:

MiltonWear ApS

Att.: Steffie Daarbak

Østre fælledvej 8

9400 Nørresundby

Vi godtager ikke returnering hvis:

- Produktet er blevet beskadiget i sådan en grad, at det ikke længere kan sælges.
- Produktet har fået parfume, svedlugt, makeup, været udsat for røglugt eller er påført dyrehår.
- Hangtags og mærker er fjernet eller beskadiget.
- Produktet ikke er pakket forsvarligt ind og dermed har taget skade, således det ikke kan sælges.

Uafhentede varer

Uafhentede varer, som sendes retur til MiltonWear vil blive fratrukket et returneringsgebyr. MiltonWear refunderer først beløbet for ordren, når vi har modtaget den uafhentede vare på vores hovedkontor.

Klagemuligheder

Skulle du imod forventning ikke være tilfreds med en af vores produkter, som er købt i vores webshop kan klagen sendes til info@miltonwear.com.

Hvis det ikke lykkedes at finde en fælles løsning, kan klager videresendes til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, så kan der klages til EU-Kommissionen på www.ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 13.12.2018
Loading...